If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ице,споко бе майка,сигурно някой преди теб го запалил 2-3 пъти,тази кола си пали много лесно съединителя на задна,особено на тротоар и сериозен баир,аз лично на стария съм го правил 2 пъти,и сега вече съм много внимателен на задна.....................
Има логика задната е по-дълга от първата. Това ще да е, все пак хубаво беше да го обсъдим. Не се тормозя, каквото е това ще е
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Не е истина. За 250 км. от предната регенерация на ДПФ-а, сега светна лампата за рег. отново.
Общо за по-малко от 550 км. филтъра се регенерира 3 пъти.
Защото не може да се изчисти. За това става така. Не си далече от тоталното задънване. Ако искаш да го спасиш ми се обади да ти кажа какво да направиш.
И на мен ми светва тая лампа вече 3-4 пъти но само когато е студен мотора например сутринта и почти веднага изгасва. Това означава ли, че и моя ще замине в скоро време - на 82 000 е колата.
Не е истина. За 250 км. от предната регенерация на ДПФ-а, сега светна лампата за рег. отново.
Общо за по-малко от 550 км. филтъра се регенерира 3 пъти.
Имаш съобщение във Фейса.........................
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Здравейте!
От няколко дни имам проблем с генератора.
Една сутрин, като запалих колата, светна на дисплея символа, изобразяващ акумулатор.
Така карах до работа и там замерих с мултицет напрежението при работещ двигател. Показанията бяха около 13.5-13.7 Волта.
Свалихме динамото и установихме, че има изгърмял диод. Закупихме нови диодни плочки и реле-регулатор.
Уви, след подмяна, резултата пак бе незадоволителен.
Пак свалихме динамото и този път проверихме намотките - установихме прекъсната статорна намотка.
Въпроса ми е - може ли да се пренавие статора или се предлагат нови статорни намотки?
Предполагам , че цената на нов генератор не е никак приятна. Замислям се и за варианта - втора ръка.
Някакви предложения?
П.П.
само за инфо - генератора е DENSO, 14V 120A.
AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433 Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Ами те дисковете карат последни накладки и заминават в кофата, в момента даже са 4 десети под препоръчителния минимум. Дисковете са 28мм дават им min 26, а те са 25,6мм Аз обаче за 2мм диск не хвърлям това си е 1мм от всяка страна и ... айде сега чак толкова няма нужда Ако искате точна информация изчакайте да свършат накладките поемам ангажимент да ви кажа на колко са станали дисковете
Мислех да му го кажа същото за накладките ама рекох па да не се обиди сега Карал съм с такова феродо, даже още карам с него и не свършва...
При мен същата работа,30х км със тях и не са мръднали,за диска обаче не съм забелязал да има ръб,може би защото и тях ги смених с нови заедно с накладките.
Alfa romeo GTVex
Alfa romeo 159 08"16V JTDmex Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
Аudi A3 1.8 20V 02"
Здравейте!
От няколко дни имам проблем с генератора.
Една сутрин, като запалих колата, светна на дисплея символа, изобразяващ акумулатор.
Така карах до работа и там замерих с мултицет напрежението при работещ двигател. Показанията бяха около 13.5-13.7 Волта.
Свалихме динамото и установихме, че има изгърмял диод. Закупихме нови диодни плочки и реле-регулатор.
Уви, след подмяна, резултата пак бе незадоволителен.
Пак свалихме динамото и този път проверихме намотките - установихме прекъсната статорна намотка.
Въпроса ми е - може ли да се пренавие статора или се предлагат нови статорни намотки?
Предполагам , че цената на нов генератор не е никак приятна. Замислям се и за варианта - втора ръка.
Някакви предложения?
П.П.
само за инфо - генератора е DENSO, 14V 120A.
здравей колега мога да ти дам тел. на добър майстор ако искаш това е за сега пиши ми на лична поща
Comment